Keď vidíš dvere s príležitosťou, neklop na ne. Rozkop ich, usmej sa a predstav sa.

neděle 12. května 2013

Tag #3 aneb blogerská prokrastinace

Ciao! Dnes jsem se rozhodla pro další TAG, protože tento mě u Péti a Plum opravdu zaujal :) 
1. Jaký "beauty regime" (kosmetický úkon?) děláš jen zřídka?
Asi to nejspíš bude používání různých pleťových mlék, másel, krémů... což je s podivem, mám jich dost a poměrně dost bych je i potřebovala, na těle mám kůži opravdu hodně suchou. Pokouším se to nějak změnit, ale navyknout si na něco, co jsem dělala jednou týdně a dělat to každý den je... zatím těžké :D


2. Myješ pravidelně své kosmetické štětce?
Ano. Nejenže jich nemám moc, ale mám taky dost problematickou pleť a tak je potřeba trochu častější mytí, navíc mi vůbec nedělá problémy a docela mě i baví :D 

3. Jak dlouho jsi schopná chodit s oprýskaným lakem na nehtech?
Pokud jsem doma, tak třeba 2-3 dny... já vím, ale lenost je mocná :D Pokud nejsem, přelakuji ihned, jak  lak začne praskat. Většinou. :) :D

4. Jak dlouho odkládáš nákup nového kosmetického přípravku, přestože ho nutně potřebuješ?
Většinou neodkládám. A většinou se mi to taky nestává, protože mám doma hodně náhradních balení, neotevřených i otevřených produktů, nestává se tedy tak často, že by mi něco chybělo a přitom jsem to nutně potřebovala.

5. Nejhorší kosmetický přestupek/hřích? 
Hodně se to jako hřích objevuje, já však musím souhlasit, že jsem schopná jít spát bez odlíčení. Ovšem očí, obličej prostě alespoň pro pocit musím nějakým ubrouskem stáhnout, u očí... mě to hrozně nebaví, opět lenost... :D

6. Nějaká nekosmetická činnost, kterou neustále odkládáš?
Naprostou většinu. Hrozný problém pro mě cokoli dopsat, dokreslit, dodělat. Konceptů je tu požehnaně a neustále se nějaké hromadí. Nedopsané texty a podobné věci už jsem přestala počítat. A jestli se někdy odhodlám něco dokreslit, tak to už musí být. Navíc učení. Pořád dělám něco jiného, co samozřejmě rozdělám ani nedodělám, jen, abych odsunula učení. Pak se odsouvá, odsouvá, až se nemá kam odsouvat a prostě jsem se  nic nenaučila :D

7. Když se jdeš bavit, necháváš úpravu zevnějšku na poslední chvíli?
Určitě ne. Vždycky mám všechno tak nějak vypočítané, abych vše stihla :D

8. Umíš dodržet zákazy nakupování (Project 10 pan apod.) ?
Uměla bych, ale nikdy jsem nic takového nedržela a neplánuji to, protože tak nějak celkově moc nenakupuju, takže by se to asi minulo účinkem.

9. Jak organizovaná je tvá makeup sbírka a sbírka laků?
Co se laků týče, mám je seřazené v košíku a roztříděné podle značek, nic tolik speciálního. Makeup sbírka je ale organizovaná poměrně dost, je teda v pořadači do kuchyně, což je taky poměrně rozšířený způsob=> každá část makeupu má svůj prostor :-)

Děkuju za přečtení, přeju hezký den, a doufám, že se vám TAG líbil! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc vám děkuji za každý komentář!