Keď vidíš dvere s príležitosťou, neklop na ne. Rozkop ich, usmej sa a predstav sa.

sobota 22. prosince 2012

Christmas TAG

Ciao! Postupně na mě jde vánoční nálada a rozhodla jsem se převzít otázky z ván. TAGU od L3nik. 
1. Kedy si sa začala tešiť na Vianoce?
No popravdě.. bude to znít dost brutálně, ale ještě stále se mnou nic neděje :D  Mě to vždycky dojde teprve, když sedíme u stolu a jíme... no, však vy se dozvíte, co :) Ale samozřejmě, že tady lítám v ponožkách s cesmínama, kloužu se po podlaze na rytmy vánočních songů a "fetuju" křížaly ve skořici, ale pořád mi jaksi nedošlo, že už za 2 dny je štyryadvacátýýho.

2. Máš adventný kalendár?
Mám trochu jiný... Už asi před 5 lety jsem si v Německu asi za 5 € koupila takovou 

vyklápěcí dózu, která má 24 okýnek, 24. je největší a v podstatě si tam můžete dát to, co

 sami chcete, což je fajn, pokud třeba nejíte sladké.

3. Aké sú tvoje obľúbené vianočné filmy?
Já osobně.. no, nebudu psát, co si myslím o Popelce, nebo mě tu vypískáte, zlynčujete a to teď fakt nechci :D  Takže z těch zahraničních miluju Perinbabu, Sám doma v New Yorku a totálně nejvícnejvíc miluju Grinche <3


Z českých by to byli 3 veteráni, Anděl Páně, S čerty nejsou žerty a O princezně Jasněnce a létajícím ševci. Pak mám taky ráda Líbáš jako Bůh, tam se taky kus odehrává na Vánoce.

4. Máš nejaké vtipné vianočné príhody?
Vůbec nic, u nás jsou Vánoce stereotypní a sentimentální stále a neustále.

5. Aký je tvoj typický Vianočný deň?
Vstanu cca. v 10 (ostuda :D), ani nesnídám a jdu zdobit stromeček, protože se většinou tak přežeru čokolád a Arabesek, že to sama nechápu, na oběd máme jen rybí polévku s krutony a bílou klobásu s chlebem, nevím proč, asi se šetříme na večer :D. Pak si každý jde svou vlastní cestou, jdeme se kouknout na film, posílat vánoční přání, děláme poslední úpravy na jídle, balíme dárky...
Potom jdeme většinou na hřbitov zapálit svíčky, upravíme se a oblékneme, poté se už nandává večeře/dárky pod stromek, najíme se rozbalujeme, klasika :) 

6. Čo večeriate na Vianoce?
Jsme takoví hodně tradiční, jíme kapra s bramborovým salátem, vánočku, rybí polévku.

7. Máte nejaké vianočné tradície?
Vůbec ne, my si na to nepotrpíme :/

8. Aké sú tvoje obľúbené vianočné pesničky?
Zahraniční:


                                         

A předposlední máme písničku s nejúchylnějším klipem ever :/
                                          


                                           
České:

                                            

↓ <3
                                           

Samozřejmě je jich víc, ale teď mě nic nenapadá :D

9. Aký naj. vianočný darček si dostala?

Nó, nej... To je těžké, ale nakonec to asi bude ten notebook, do kterýho teď cvakám :)

10. Živý alebo umelý stromček?
Bezkonkurenčně živý! Já bych umělé zakázala, ale určitě chápu, že umělý třeba šetří stromy a taky ten, kdo třeba nemá děti, nebo je časově vytíženej, nestíhá ho shánět, zametat pod tím to jehličí, pak se ho následně zbavovat.. V tom případě, kdy teda nemá děti asi nemá úplně cenu kupovat každý rok stromek.
No a přání nakonec :)

1 komentář:

Moc vám děkuji za každý komentář!