Keď vidíš dvere s príležitosťou, neklop na ne. Rozkop ich, usmej sa a predstav sa.

neděle 5. května 2013

Tag #2

Ciao! Dneska se podíváme na tento tag, který jsem si dovolila půjčit od Moory, snad vás bude bavit :)

 1. Jsou tvé vlasy od přírody rovné nebo vlnité?
Vlnité, ačkoli to po finální úpravě, když už vycházím ven, není tolik vidět. Samozřejmě vyžehlené vlasy déle, než hodinu u mě taky neexistují, s tím už jsem se smířila... :D

2. Barvíš si vlasy a jak často chodíš ke kadeřníkovi?
Vlasy jsem si barvila v životě jen jednou, v létě plánuji znovu. Ke kadeřníkovi se mi chvilku dařilo chodit jednou za čtvrt roku, potom nastal trochu větší shon, navíc jsem nikdy, nikdy nebyla s výsledkem spokojená na 100%. Shodou okolností jdu zítra a na výsledek, přičemž budu chtít jen zkrátit konečky, jsem zvědavá :D

3. Nosíš ten samý účes každý den, nebo si s vlasy vyhraješ?
S vlasy bych si ráda vyhrála, ale buď to je vlasy, nebo mojí.. ehm.. šikovností, protože buď to drží tak dokonale, že to po pěti minutách spadne, nebo to spadne už při snaze vytvořit to. Takže většinou skončím u vysokého culíku, rozpuštěných vlasů, rybího copu...

4. Lakuješ si nehty na nohou jen v létě, nebo i v zimě?
V létě, jen a jen... Bez zastírání- jsem líná osoba, když mě nedonutí to, že mám otevřené boty, tak už nic a do vysokých bot a tlustých ponožek... to pro mě nemá víceméně cenu :D

5. Jak dlouho ti ráno trvá, než se nalíčíš?
Ani né 10 minut, ráno většinou oddaluju vstávání takovým způsobem, že jsem ráda, že vůbec stíhám, a navíc nevytvářím na sobě ráno takový kreace, aby to dalo na víc. :D

6. Líčíš první oči nebo používáš makeup?
Co se týče tmavých stínů, tak jednoznačně makeup po nich, když jde o světlé, první použiju makeup.

7. Sbíráš makeup, nebo kupuješ jen to, co potřebuješ?
Většinou drogerii neprocházím jen tak, většinou tam pro něco a taky s určitým obnosem peněz, tudíž... 

8. Jak často nosíš umělé řasy?
Vůbec, na sobě jsem je měla jednou, bylo mi to nepříjemné a taky nějak potřeba se mi to u mě nezdá :D

9. Líčíš se každý den?
Většinou ano, ale je to úplné minimum.

10. Líčíš se i v případě, kdy jsi celý den doma s rodinou?
Ne, nepřipadá mi to fakt potřeba.

11. Vyšla bys někdy z domu bez makeupu?
Rozhodně mi tohle nedělá problém, můžu se pak cítit blbě, nejistě, ale to je tak všechno, co mi to udělá.

12. Kolik drahých výrobků vlastníš?
Ech... Tak podle toho, co se počítá na drahé, jich pod deset bude. Hodně jsem kdysi kupovala kosmetiku drahou a z lékárny, a o to je horší, že se teď válí jen tak na poličce a nikoho nezajímá, protože levnější ji občas trumfne. Zvlášť, co se pleťové týče, protože mi nikdy nic tak nevyhovovalo, jako určité výrobky z drogerie.

13. Plánuješ si denně oblečení?
Ano, většinou.

14. Jak často střídáš kabelky?
Moc často ne, většina jich je černých a hodně univerzálních, nepřeplácaných, proto podle mě ničemu nevadí a nemám tu potřebu je měnit.

15. Kdy vstáváš a v kolik chodíš spát? .
Vstávám v 6. Fuj. Nenávidím to, a ačkoli zítra tomu nebude jinak, už teď vím, že dříve jak o půlnoci se do postele nedostanu. O víkendu si ale ráda poležím, ^^ ono  moc nejde vstávat nějak brzo, když jste předtím šli spát třeba ve 4, teda aspoň mně ne :D

16. Jak často/kdy cvičíš?
Odpoledne, tak 3x týdně když se k tomu dokopu, jinak ale obden běhám :D

17. Pravák/Levák?
Pravák.

18. Jak jsi vysoká?
Celkem dost a v porovnání s vrstevníky jsem vždycky byla vyšší.

19. Kolika mluvíš jazyky?
Dvěma. Nebo třemi, pokud počítáte češtinu. :D Jinak je to němčina, angličtina.

20. Kolik máš zvířat?
3.

21. Čteš komentáře na blogu?
Ano, když se nějaký objeví :D

22. Vedeš si záznamy o produktech, které chceš vyzkoušet?
Já si to většinou pamatuju, když mě něco fakt dost zaujme, tak jsem schopná si to v hlavě uchovat dlouho.

23. Jak jsi přišla na název svého blogu?
Náhodou, nic, nad čím bych dlouho hloubala.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc vám děkuji za každý komentář!