Keď vidíš dvere s príležitosťou, neklop na ne. Rozkop ich, usmej sa a predstav sa.

neděle 29. září 2013

Tag #5 aneb co by, kdyby

Ciao! Dnes tu mám pro vás další tag, který mě hodně zaujal, pokud jste ho třeba dělali taky, budu ráda za link dolů do komentářů :) Já tag naposledy viděla u Bezegy a rozhodla se taky zapojit:

1. Co by, kdybys byla na jeden den mužem? 
To by mě asi nesmírně bavilo a hlavně bych se asi hodně bavila s těmi ostatními muži, abych věděla, co si vlastně povídaj mezi sebou, taky by mě hodně zajímaly holky z jejich pohledu.

2. Co by, kdybys měla jen jedno přání?
Buď nekonečný přísun peněz, nebo zdraví, jenže podle mě už na sebe ty věci tak navazujou, že se nemůžu nějak rozhodnout, asi bych nakonec volila zdraví.

3. Co by, kdybys potkala sama sebe ve 40 letech?
 Asi utekla, lepší nevědět

4. Co by, kdyby sis mohla vybrat v jaké době chceš žít? 
nebo
v kterýkoli čas, kdy byla láska na celý život :)

 5. Co by, kdyby sis mohla vybrat, jak budeš vypadat?
Mě fascinujou obě sestry Farmigovy, nádherný baby :)

6. Co by, kdybys mohla zakázat jednu věc na světě?
Deprese. Pokud jste někdo četl Hvězdy nám nepřály, kde je to moc pěkně na začátku shrnuto, možná ten názor máte taky.

7. Co by, kdyby sis na týden mohla vyměnit život s celebritou? 
To bych asi úplně nevítala, ale kdyby to bylo vážně jen na týden, why not, asi bych po tom týdnu byla strhaná jak pes, ale bylo by zajímavý zjistit, jestli je to tak pohádkový, nebo tak na nic. Kdybych si mohla fakt vybrat, byla bych nejspíš zpěvák (2 mouchy jednou ranou, viz 1. otázka :D) nebo zpěvačka, protože bych si hrozně ráda zkusila vystupovat před takovou masou lidí.

8. Co by, kdybys měla být zvířetem?
Chtěla bych být pes někde u nějakých hodných lidí, když vidím toho našeho, tak s tím bych si to vyměnila mileráda.:D

9. Co by, kdybys mohla jet kamkoliv by se ti zachtělo?
SKANDINÁVIE,
můj dětský sen, moje touha, moje vášeň, nejlepší filmy, nejlepší příroda, nejlepší mírně krkolomnej jazyk... Ale kdyby se někomu chtělo koupit mi letenku do Miami, why not.

10. Co by, kdybys uměla číst myšlenky?
Tak bych se asi zcvokla. Občas docela bolí slyšet od lidí už jen to, co se vám odváží říct, tak co teprv to, co si radši nechaj pro sebe.

11. Co by, kdyby sis mohla vybrat jakékoliv povolání?
Něco takovýho, u čeho se ráno vzbudím s tím, že mě to čeká, a já z toho nebudu achjovat.

12. Co by, kdybys měla jeden rok prázdnin?
S mým bohatstvím momentálně, bych si asi hodila, protože kdybych měla peníze na to, někam odjet, tak to udělám, projedu za ten rok každej kout evropy a nějak se už do toho Miami dostanu. :D

13. Co by, kdyby sis na dovolenou mohla vzít jen 3 věci?
Mobil, kreditku a někoho s nabíječkou na můj mobil.

14. Co by, kdyby ses mohla zbavit jedné své špatné vlastnosti? 
Jsem občas neuvěřitelně protivná na někoho, kdo si to nezaslouží.

15. Co by, kdyby sis mohla koupit cokoliv na světě?
Bílej Mercedes, nebo spíš asi nějakej americkej zábavní park, protože to bych si pak mohla koupit bílej mercedes. 

Tak doufám, že vás tag bavil, máme něco podobně? 

3 komentáře:

  1. Ta poslední otázka :D :D ale zábavní park by fakt nebyl od věci :D a jinak samozřejmě super tag :)

    OdpovědětVymazat
  2. super clanek, zajimavy odpovedi :)

    OdpovědětVymazat

Moc vám děkuji za každý komentář!