Keď vidíš dvere s príležitosťou, neklop na ne. Rozkop ich, usmej sa a predstav sa.

sobota 10. srpna 2013

TAG: jedno slovo!

Ciao! Tak nějak se nemám u tagu "jedno slovo" chuť vykecávat ani v předmluvě, takže...
Jdeme na to! :-)

1. Tvoje vlasy? umyté
2. Oblíbená věc? notebook
3. Sen z minulé noci? creepy
4. Oblíbené pití? arizona
5. Vysněné auto? mercedes
6. Místnost, ve které se nacházíš? ložnice
7. Tvůj strach? smrt
8. Co bys chtěla být za 10 let? happy
9. S kým jsi strávila včerejší večer? pes
10. Co nejsi? rozhodná
11. Poslední, co jsi dělala? jedla
12. Co máš na sobě? tričko
13. Tvoje oblíbená knížka? není
14. Poslední, co jsi jedla? polévka
15. Tvůj život? stereotypní 
16. Tvoje nálada? všední
17. Tvé léto? horké
18. Kdy ses naposledy smála? teď
19. Nejoblíbenější víkendová činnost? kolo
20. Tvůj počítač? funguje
21. Pivo? nealko
22. Zima? br
23. Dovolená? bude
24. Na tvé posteli? polštář
25. Láska? nic

Musím přiznat, že tohle mě bavilo, každopádně jestli jste tenhle tag udělali i vy, můžete mi určitě vložit link dolů a já se ráda podívám :-)

8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Že ano! Taky mě hrozně baví, jak číst, tak psát :) :D

      Vymazat
  2. Super tag, neva, když ho taky udělám? :) a některé odpovědi mě pobavily :D

    OdpovědětVymazat
  3. mnam a ktora Arizona? Moja granatove jablko:)


    Inak pozyvam na WELEDA giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nejradši klasicky zelený čaj s medem, granátový jablko by asi bylo hned za tím :D)

      Vymazat

Moc vám děkuji za každý komentář!