Keď vidíš dvere s príležitosťou, neklop na ne. Rozkop ich, usmej sa a predstav sa.

neděle 21. dubna 2013

Spotřebováno podruhé

Ciao! Dneska bych vám chtěl ukázat těch pár produktů, co se mi podařilo spotřebovat od toho prvního března, kdy jsem tento článek naposledy psala, až doteď.



Dove Go fresh- okurkový antiperspirant
Asi moc nemá cenu to u tohohle produktu nějak rozvádět, protože je to naprosto průměrný tuhý deodorant, který pěkně voní a větší fyzickou zátěž nevydrží, tudíž nic, co bych si koupila znovu.

Nivea Stay Clear- čistící voda
Aneb moje asi 7 (?) balení této vody, kterou když jsem začala opět používat, moje pleť se znovu zlepšila, je to asi to nejlepší z drogerie, co jsem si na pleť kdy koupila. Krásně voní, nikoho by však neměla dráždit, navíc z vaší pleti dostane špínu, i když byste už nevěřili, že tam nějaká je. Stojí asi stokorunu a já jsem s ní spokojená tak, že si koupím klidně osmou :D

Oriflame Pure nature- čistící voda
Recenzi... jsem nepsala a asi by tam ani nebylo nic jiného, než: "nedoporučuju, je to jako umýt si obličej voňavou vodou". A přesně takhle nějak bych tento produkt popsala.

Alverde šampon pro objem
RECENZE ZDE
Vše důležité už bylo vypsáno v recenzi, hlavně... vím, že šampon mi sice vyhovoval, ale o jeho koupi znovu bych musela asi hodně přemýšlet, tohle bylo za necelý měsíc /ne za dva, jak píšu v recenzi, asi jsem byla pořád v iluzi :D/ pryč.

Avon- lak na nehty Color Trend
Tady tak trochu vyhozeno, tohle bylo koupeno asi před 4 roky a opravdu nevím, proč jsem to dnes našla v krabici na ty největší krámy! :D Už před těmi 3-4 roky to bylo příšerné, gumové, perleťové a loupalo se to 10 minut po nalakování, takže nevím, proč jsem s tím do toho koše nepráskla už dávno :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc vám děkuji za každý komentář!