Keď vidíš dvere s príležitosťou, neklop na ne. Rozkop ich, usmej sa a predstav sa.

neděle 18. srpna 2013

Wishlist!- Back to school

Ciao! Protože se asi brzo uvidíme u back to school haulu, chci si i sama srovnat, co bych si ráda z obchodů odnesla. Využitelností to bude spíš do školy a na podzim.

Vezmeme to popořadě...
Jednou z věcí, bez který se mi nebude chtít odcházet, bude svetr. Nemusí být s měsícema, stačí, ať je to pořádnej pletenej svetr, do kterýho se budu moc zachumlat v deštivých, nebo mrazivých dnech :)

Zase jednou z věcí, kterou potřebuju, a to už dlouho, je pouzdro na telefon, mám jich spoustu, jenže buď jsou prostě moc velký a můj telefon v nich plave, nebo ho tam skoro nenacpu. Navíc ten design kolikrát není moc úměrný mojí věkový kategorii, takže.. černé kožené ve vyhovující velikosti by stačilo.

Body spray/vůně mi leží na mysli už dlouho. Něco, co s sebou budu v pohodě nosit do školy a používat to tam. Je mi nějak jedno, co a jak to bude, hlavně, ať to nádherně svěže voní :)

Cardigan/přehoz, protože už dlouho chci nějaký takový sehnat, většinou se mi jeho střih na mě vůbec nelíbí, nebo je ušitý z jakéhosi hadru, nemám zájem :D Neklesám na mysli, někde být musí! :)

Fólie na mobil. Ta moje je po létě úplně kaput a to jsem já vždycky, když se na ní podívám. Holt letní pokládání telefonu na kameny a styk s pískem v tašce, a cpaní do kapsy, noční můra pro můj display a fólie u telefonu střídám co dva měsíce, když teda vydržím dlouho se na to koukat, ble. :D

Sluchátka, ráda poslouchám hudbu, jenže ráda mám jedny na cesty, které v podstatě nevyndávám doma z tašky a druhé doma, které se nehnou od PC. Joa taky jsem děsnej ničitel sluchátek, těší mě. Pro mě v postatě nemají žádný dražší moc cenu, ani na nich nijak nelpím, takže...

Zvýrazňovače! (a v podstatě další školní stuff). Protože to se u mě nikdy nemine a tahle výbava je za pár měsíců fuč, možná to je v mý oblibě pořád čmárat hlouposti, možná je používá moc lidí po sobě, možná možná..

Lipsmackerem si chci zpříjemnit takovou lip rutinu, už mě hodně dlouho láká, a teď, když nemám s rty žádný problém a tak mi nebude, vadit, že prý moc nehydratuje, je čas na koupi, ne? :D

Dlouho mám problém sehnat klasické černé džíny s dobrým střihem a materiálem. Když na nějaké, co se mi líbí aspoň na tom ramínku, narazím, tak mi pak nesluší, stojí horentní sumy, nebo něco podobně nákupně prekérního.

Deník z tvrdých desek, co nevypadá, že se rozpadne, jen do něj zabořím hrot pera a má nějaký jednoduchý design.

To by bylo zatím všechno, mějte se pěkně! :)

4 komentáře:

  1. same super veci!

    Inak WELEDA giveaway stale trva tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Ten obal na mobil vypadá moc hezky, taky bych si nějaký měla pořídit :)

    OdpovědětVymazat

Moc vám děkuji za každý komentář!